O marce

 

Z sesji dla FashionTV Magazine; zdjęcia: Piotr Porębski; modelka: Patrycja Gacka (Neva Models); stylizacja: Bjorn Svenson

 

PUNKT WYJŚCIA

Wszystko zaczęło się od miłości do toreb i postrzegania toreb jako wiodącego elementu stylizacji. Torba ma być widoczna, oryginalna, ma nadawać charakter i grać „pierwsze skrzypce”.

 

ENERGIA, RUCH, ODWAGA, ZMIENNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ, SWOBODA, RÓŻNORODNOŚĆ, AWANGARDA, to słowa, które dobrze oddają charakter marki.

 


 

PIERWSZA KOLEKCJA i jednocześnie flagowy produkt marki: Cameleobag, zaskoczyła wszystkich śmiałością pomysłu. Torba zmienia się i przeobraża, dzięki wymiennym elementom. W kilka chwil , bez przepakowywania, można dostosować jej wygląd, do okazji, stylu czy nastroju.

To produkt, który wymyka się prawom marketingu. Trudno tutaj o precyzyjny dobór grupy docelowej. Może ją nosić wielbiciel motocykli ( unisex bag) i business women, mama i córka, można z nią iść do biura i na koncert, można ją ubrać do garnituru i do rzeczy z nurtu grunge – to tylko kwestia dobrania do bazy odpowiednich frontów i pasków.
Powstaniu Cameleobag towarzyszyła też myśl o rozsądnym podejściu do zakupów. „Kupuj mniej, ale nie rezygnuj z zabawy jaką jest moda”.
Baza Cameleobag może służyć przez kilka sezonów, wymienne fronty i paski można co jakiś czas dokupić i właściwie mieć nową torbę.

 


 

WYSOKA JAKOŚĆ to dla nas priorytet.

Do produkcji torebek używane są najwyższej jakości materiały: włoskie skóry i okucia, suwaki japońskiej firmy YKK. Torby szyte są w Polsce, w firmie, która realizuje zlecenia z całego świata. Aby osiągnąć zamierzony efekt, wiele elementów wykonywanych jest ręcznie z zastosowaniem nowatorskich technik. Wykonywane są z najwyższą starannością. Do wszystkich wystawiany jest certyfikat poświadczający jej jakość i oryginalność.

 


 

TROCHĘ HISTORII:

Marka AGNES WESS powstała pod koniec 2016 roku. Szerszej publiczności, po raz pierwszy, zaprezentowała się podczas Targów Slow Fashion w Warszawie w kwietniu 2017 roku.

Od tamtej pory konsekwentnie rozwija pierwszą kolekcję, prezentuje nowe kolekcje i rozszerza asortyment o akcesoria skórzane.

W 2017 roku marka została zauważona, doceniona i znalazła się na platformie Not Just a Label – skupiającej najciekawszych projektantów z całego świata.

 


 

ZA PROJEKTY odpowiedzialne są:

 

właścicielka marki:
Agnieszka Wesołowska (po lewej)
i Anna Czupajło-Kamińska (po prawej).

 

Obie zmieniły swoje życie aby tworzyć wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych osób.

Zapisz się do newslettera

i bądź na bieżąco!


Powiadom o dostępności Poinformujemy Cię, gdy artykuł pojawi się na magazynie. Podaj nam swój adres e-mail.