PUNKT WYJŚCIA: Wszystko zaczęło się od miłości do toreb i postrzegania toreb jako wiodącego elementu stylizacji. Torba ma być widoczna, oryginalna, ma nadawać charakter i grać „pierwsze skrzypce”. ENERGIA, RUCH, ODWAGA, ZMIENNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ, SWOBODA, RÓŻNORODNOŚĆ, AWANGARDA, to słowa, które dobrze oddają charakter marki.
Niebanalne, awangardowe a jednocześnie luksusowe torby skórzane są wynikiem autorskich projektów, projektantek ze Szczecina. Produkowane są w Polsce z najwyższej jakości materiałów, często w krótkich, limitowanych seriach. Nietypowa konstrukcja i ciekawe zestawienia kolorystyczne charakteryzują również akcesoria skórzane. Wizytowniki, etui na telefon i bransoletki uzupełniają ofertę marki AGNES WESS.
Zajrzyjcie do dodatku VOGUE (NR 7; WRZESIEŃ) „Zeszyt Trendów”. CHUSTY i różne wariacje z nimi związane – na topie! A od AGNES WESS znowu coś […]
08 wrz 2018
O praktycznym naszyjniku przeczytacie w VOGUE (NR 7; WRZESIEŃ) „Zeszyt Trendów”. TOD’S, SPORTMAX, MARC JACOBS pokazują na wybiegach swoje etui. AGNES WESS już od roku […]
08 wrz 2018
O torbach:” jak poduszka” przeczytacie w VOGUE (NR 7; WRZESIEŃ) „Zeszyt Trendów”. Stylowe, przykuwające uwagę duże skórzane torby, które można nosić na różne sposoby: jako […]
08 wrz 2018